Khamis, 25 Jun 2009

Bijak yang menyusahkan..

hmm..aku salute kt orang tua2 yg bijak n pandai bg nasihat2 yg boleh menyelamatkan anak2 dorang dr bahaya kecurian, kehilangan, atau apa2 je la..tp yang membuatkan aku bengang mlm td adalah d sebabkan oleh kebijakkan orang2 tua ni.. mlm td tunggu bas d tuaran, aku dpt tmpt duduk no3..memang pilih bhgn depan, kalo tengah atau blakang, confirm MUNTAHH..hehe.bila bas sampai aku pn msukla..skali tgk ada cewek kt seblah seat aku..yg bengang tu dia pandai2 wat sempadan kt seat dia ngan seat aku, letak beg galas dia kt tgh2 tu.konon2 tkut orang kcau dia la tu..patutnya tarik la beg tu bg ruang kt aku yg byar tiket..dia ingat dia jer byar tiket..dh ruang seat aku ciput jer..pehh sampai kundasang gak aku mengecilkan diri..last2 xtahan, waktu dia tido n bas wat konering ke sblah kiri,aku pn mengembangkan diri aku, n ambil peluang himpit dia..tersepit dia ngan beg2 dia..huhaha..bijak aku mengatur strategi..waktu bas berhenti d telupid aku trun g makan..skali dia tegur..Ustazz sempit ka dlm bas td?..hah? bkas anak murid aku da..hahaha sapa suruh ko xbg ruang tempat duduk aku..hehe..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan