Khamis, 2 Julai 2009

aku jatuh cintaaa...

dah lama aku tengok sidia d majalah kesayangan aku..
dh lama aku cari sidia kt kedai2 berhampiran..
tp semuanya hampaa...last2 buka internet
pehh..bertimbun beb...
mula2 aku xla berminat ngan xtvt troling ni..tp bila dh dpt ikan
dengan teknik ni,trus aku xberminat lg ngan mancing n casting.
mcm xpecaya jer ikan besar2 boleh trpedaya ngan gewang2
palsu ni...nsib bek ikan xpkai gg palsu..
kalo x, confirm dpt gg jer aku..

gewang halco scorer 125..

dalam byk2 gewang, ikan cukup marah kt gewang ni..
alu2, putih, kerapu, n tenggiri aku dh naikan..


ni hasil troling aku ngan kawan2..

kalo dulu isteri aku bising gak kalo slalu g mancing, kadang2
sampai anak2 pn terabai..tp bila da slalu bawak ikan balik,
ok jer dia..kadang2 siap bg bekalan lg..hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan