Ahad, 9 Ogos 2009

diving yg menghampakan..



minggu lpas lyan diving..mm equipment ada, tapi masa yg tak ada
asyik2 g trolling je..sesekali diving la pulak..nseb bek smua
geng2 PGA ok..dorg settlekn weight n tank..aku
byaran msuk n makan la..
bwa nik n poji, dorg pn ok jer.
aku saja nk test nik sebab dia kata dia pernah
dive kt pulau payar..hehe nant dia..

ni sebelum terojon kata org perak..
confident je aku wat buddy chek kt dorg,
tau2 aku dive tanpa pkai regulator..haha



da boring dive ngan geng2 PGA, aku bwa jaid n mira
plak dive..supaya dorg plak ada minat menyelongkar ke alam
MISTERI..

ni ha c nik..mcm dive master beb..hehe
cuba teka mana lg berat..tank ke nik?
huhaha..
tu dia dive master yg betul..tgh tengok nik dr atas tangga
mula2 jer tengok..pastu aku biarkan jer c nik tu..
kan dia ada pengalaman kt pulau payar..
hehe..

hmm..pepun hjung minggu aku berbaloi la..kalo x tido kt umah jer..
xpun lepak kt kdai kassim..meeting smbil berborak..
tp yg paling menghampakan visibility trlalu teruk,
jarak 1m pn xnampak..peciter..masa mula2
dive tu kami ber4 hanyut d bwa arus deras, peh mgucap je
aku kt bwh air tu..
xbrani da nk dive waktu air kabur n arus deras..

bwa camera utk tangkap pic kt dlm laut..last2 tangkap gmbr
org yg mengambr aku plak..da dlm laut pn xnmpak menda..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan