Rabu, 2 September 2009

kad raya terbaik abad ini....

salamm semua...
hmm..arini udah msuk ari ke 13 kite pose..
kalo memula aku posting dulu, ari pertama pose udah
belambak kad raya memenuhi meja aku yg seciput tu..
bayangkan ler dr tahun 1 smpai tahun6 hantar kad..
haha xmenang tangan aku nk membalasnye..
last2 letak dua kupang dalm sampul
surat n balas balik kad
raya diorang
tu
dulu la beb!
skang ni,
nk dapat 1 pn payah..
kalo ada pn dr adik aku yatie.
atie ni xpenah mis, tiap2 tahun mesti ada kad raya
utk aku n family..
aku
plak mcm besa la..
xpenahnye balas kad atie..
yg best dlm sampul kad raya atie mesti dia ada selitkan
duit raya utk anak2 aku!
tahun ni aku azam nk balas kad raya
atie
n cari kad yag sesuai, sekali terjumpa kad ni!
daaaa...
huhahaahahahaha


Tiada ulasan:

Catat Ulasan