Khamis, 24 September 2009

SELAMAT HARI RAYA SEMUA..

di kesempatan ini aku mengucapkan selamat hari raya untuk semua sahabat n family aku, baik yang kt kampung atau yang kt bandar..baik yang kat sekolah atau pun yang dekat kem..
segala kelakuan atau tutur kata aku yang menyinggung atau menyakiti korang, samaada aku sedar atau tak, aku minta maaf, maklumlah kadang2 aku suka buat lawak, korng nampak cam gelak..tapi mana tau dalam hati tu, mau je belasah aku kalo ada peluang kn?..hehe.0-0 k..
tahun ni aku beraya kat kampung isteri aku je..hari raya ke-3 kitorang wat rumah terbuka, yang best bapa mertua sibuk jemput orang kampung, manakala mak mertua aku sibuk buat kuih, ..hehe walaupun diaorang SDA, tapi diaorang meraikan juga kami punya hariraya..
adik ipar aku jadi jurukamera, manakala abang ipar aku siap bawa band lagi..haha, kalah konsert hail amir..
k..gambar2 raya aku n family tree aku korang bleh tgk facebook n blog isteri aku..
cari sendiri..hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan